בנט תדרך נגד נתניהו על איראן; הליכוד: "בנט משקר כמו שהוא נושם"

    אבי רבינא No Comments on בנט תדרך נגד נתניהו על איראן; הליכוד: "בנט משקר כמו שהוא נושם"

    בליכוד הגיבו בחריפות לתדרוך של ראה"מ לקראת נסיעתו לבית הלבן שהתבטא כי נתניהו השאיר ירושה קשה בזירה האיראנית ואמרו, "אילמלא הפעולות המבצעיות, המדיניות וההסברתיות הנחושות שהוביל לאורך שנים – לאיראן כבר היה מזמן ארסנל של פצצות גרעין" | צפו בדבריו של בנט

    פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מזכיר המדינה האמריקאי מייק פומפיאו Photo by Kobi Gideon / GPO
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גורם מדיני ביטחוני תדרך הערב (שני) את הכתבים המדיניים לקראת יציאתו של ראה"מ בנט לפגישה בבית הלבן עם הנשיא ביידן, לטענת בהגורם חשיבות ודחיפות הפגישה היא הגלל השיח הישיר שצריך להיות בין ישראל לארה"ב בעניין איראן.

    לדברי הגורם, "הירושה שקיבלנו היא קשה מאוד. איראן נמצאת כרגע בנקודה המתקדמת ביותר של תכנית הגרעין שלה, לפחות מבחינת קצב ההעשרה האיראני. אנחנו צריכים לראות איך מתמודדים עם האתגר הזה. לדעתו של ראש הממשלה, חזרה להסכם הגרעין, תהיה טעות, מפני שהתמורה לאיראנים והסרת הסנקציות תמלא אותם במשאבים שהם זקוקים להם כדי לחזור לנהוג באגרסיביות"

    מהליכוד נמסר בתגובה לתדרוך של בנט בעניין איראן: "בנט משקר כמו שהוא נושם. הוא בעצמו שיבח את פעילותו העצומה של נתניהו בעניין איראן וגער במלגלגים בהישגיו של נתניהו שאליהם הוא עכשיו מצטרף תוך הפגנת חולשה מול התקפותיה של איראן ואימוץ מדיניות מתרפסת של "אין הפתעות" מול ארה"ב. בושה".

    כך אמר בנט: "במשך כל כך הרבה שנים, לגלגו וזלזלו במדיניות העקבית שלו (נתניהו) בעניין איראן. היום העתיד של ילדינו ונכדינו בטוח הרבה יותר מאתמול ואני חושב שראוי שאותם מלגלגים ומבקרים של נתניהו בעניין האיראני, יגידו לו היום תודה רבה".

     

    עוד נמסר מהליכוד: "ראש הממשלה לשעבר נתניהו פועל נגד האיום האיראני כבר 30 שנה והוביל את המאבק העולמי נגד הסכם הגרעין המסוכן בשעה שכל מעצמות העולם דהרו אליו.

    אילמלא הפעולות המבצעיות, המדיניות וההסברתיות הנחושות שהוביל לאורך שנים – לאיראן כבר היה מזמן ארסנל של פצצות גרעין. לעומת נתניהו, בנט נכשל בקורונה ונכשל גם במאבק נגד איראן".

    לסיום נמסר מהליכוד, "אם בנט היה אובססיבי לחיסונים ולביטחון ישראל במקום להיות אובססיבי לנתניהו, איראן הייתה מפסידה וישראל הייתה מנצחת".



    0 תגובות